Iarăși…

Dragi prieteni, revin după o perioadă în care am fost inadmisibil de absentă! Aveți dreptate, nu așa am promis!

Da, am lipsit…dar numai fizic…gândul mi-a fost mereu la voi.

Am fost ocupată cu proiectul pe care în coordonez; managentul de proiect nu este un lucru ușor, mai ales atunci când acesta se răsfrânge asupra oamenilor, iar pe tine te preocupă realmente și rezultatele/efectele pe care le produce asupra lor, a acelora care sunt ceea ce se numește grupul țintă.

Nu, nu mă scuz…știu povestea…cine se scuză, se acuză…așa se face că de multe ori nu am răspuns la atacuri…ei, cu ceva vreme în urmă, nu acum! dar vă asigur că în această perioadă de absență am făcut lucruri bune și importante, poate vă voi povesti o dată.

Tot educația mă preocupă cel mai mult, dacă asta vreți să știți. Mă tot gândesc însă când oare, educația va fi cu adevarat prioritate națională? va fi vreo dată? Se pare că există mai multe pachete de legi ale educației…unde sunt? de ce nu sunt puse în dizbatere publică? E foarte bine dacă sunt mai multe opinii…rău ar fi dacă nu ar exista niciun interes, dar așa? cui îi este teamă? sau poate ar trebui să ne întrebăm cui îi place ca situația să rămână în continuare incertă, inechitabilă și plină de ambiguități? cui îi folosește? cine sunt cei care se folosesc de sintagma: dacă nu poți să îi conduci, încurcă-i?

Poate discutăm despre lucrurile  acestea, dacă, evident vă deranjează și pe voi.

Azi am găsit un blog al cărui conținut m-a impresionat – sunt povești adevărate, impresionante ale unor oameni care au aflat altfel decât noi, cei care avem bloguri, ce le poate aduce educația. Mi-am amintit cu această ocazie de multe alte exemple pe care le-am descoperit chiar eu, în vremea când am lucrat în Asistența Tehnică a proiectelor Phare 2004 si 2005. Am cunoscut atâția oameni minunați…poate vreți să îi cunoașteți. Să imi spuneți dacă da, putem depăna împreună poveștile lor.

Intrați și voi pe blogul acesta să vedeți câtă dreptate am!

http://isabellelorelai.wordpress.com cautati “Despre sanse, in general…”

Leave a Reply

